mandag 16. juni 2008

Jeg lover..

..på tro og ære, at det kommer hyppigere innlegg her igjen nå fremover..
Det har vært eksamensstress og flyttestress og i det hele tatt stress, men nå tar jeg meg en velfortjent stressfri ferie, og jobber :P
Må si at å ha en jobbeferie faktisk er ganske OK, vel, jeg blir ikke så brun, men det er jo ikke egentlig så veldig bra vær ute uansett, er det vel. Så jeg koser meg på jobb og tar meg om et par uker noen dager med ordentlig ferie, og drar til Roskilde festival.. Blir godt å komme seg langt vekk og bare slappe av.. kjempegodt..
Ellers vil det etterhvert bli blogging fra andre siden av verden da jeg drar til Cali i midten av August.. Frem til jul i første omgang, kommer nok til å bruke denne bloggen som et kommunikasjonsapparat..
Vel, frem til neste gang..
Bisous
prinsessa :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg synes du skal skrive oftere jeg. Det er så koooooselig, dessuten vil jeg ha oppdateringer fra deg når du er i USA=D