onsdag 19. september 2007

18. September 2007

Var en litt merkelig dag.. Første bursdagen min hvor jeg ikke var hjemme med familien..
Dagen begynte med at Chris vekket meg med sang, gave og kake på senga.. Etterpå snakka jeg med Håkon Mathias, Kristiane og mamma på msn, de sang bursdagssang og hadde på seg hatter... Det var koselig.. Så dro jeg å henta pakka mi på postkontoret som var sendt av familien.. Det var så koselig.. Ellers var jeg på Exphil forelesning og seminar, deretter hadde jeg kaffe og kake med Ida, Martine og Chris.. Tilslutt dro jeg og Chris ut og spiste på Frati (veeldig god mat, anbefales!)... Hatt en fin dag... Men rart og ikke være hjemme på bursdagen min..
Bisous...

1 kommentar:

J.B. sa...

Kjære deg, høres ut som en koselig bursdag :) Min første uten familien besto av...øl, Star Wars lego og italiensk pizza :)

Ment som tips: Jeg gjetter du er glad i ... men du virker litt deppa/lei/likeglad/'sukk så skriver jeg litt igjen da' når du bruker dem så masse :)

Beklager, jeg er petimeter/pedant/flisespikker :)