torsdag 13. september 2007

Dagen i dag...

Har jeg vært på to forelesninger, POL 1007 og EXPHIL..
POL 1007 handlet i dag om Japan, og vi hadde besøk av den Japanske ambassadøren i Norge. Det var en meget liten, søt litt eldre mann, med hender som et barn. Tenk på fortellingen Syvende far i huset.. hehe. Han hadde et kort foredrag om Japansk historie og Japan i dag, var veldig spennende, og interresant. Må nesten nevne at POL 1007 er et fag som heter Dagsaktuelle tema i Norsk og Internasjonal politikk, årets tema er for det meste Kina men vi ser også på litt flere deler av Asia. Kjempe spennende emne, og en veldig ålright foreleser.
EXPHIL er noe alle må ha, egentlig et ganske interresant emne, men hu jeg har som foreleser ødlegger liksom litt med alle eh, og hm'ene sine.. Derfor sliter jeg meg gjennom forelesningene sine, sammen med samtlige i salen..
Ellers er det ikke mye å rapportere, det har vært en fin dag, med oppholdsvær, litt sol av og til... Jeg har vært på butikken og kjøpt all den maten jeg trenger for den neste uka, håper jeg... Kjøpt fiskepinner og joikakaker og litt forskjellig.. Også har jeg kjøpt meg jif-startpakke... Blir spennende å bruke den når jeg er ferdig med å skrive dette her... Som forsåvidt er nå, har ikke så mye mer å tillføye, og nå skal jeg rydde ferdig og vaske litt..
Bisous...

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jeg er ikke blant de samtlige i salen da. Er ikke mye å tvinge seg gjennom for min del. Håhåhå!

Hai, hai!

Klemmetvold sa...

Hmm.. så nå er hybelen ryddig skal jeg tro deg? Jeg ble irritert over at jeg ikke hadde strøm på modellflyet mitt i dag jeg. Reparerte det i to timer i går og var sååååå klar for å fly på stripa foran hybelen i dag. Det var kjempefint vær, strålende sol og nesten vindstille. Perfekte flyforhold. Jaja.. neste uke en gang.. Nå er jeg på bussen på vei til Tynset.. Med den nye PCn min ;)

Prinsesse Ingeborg sa...

Veeeel... Det ble kanskje litt for fristende å driver litt med dataen.. dessuten kom mamma på... Men gulvet er rent da :D skal gjøre resten når jeg har fått i meg litt mat etterpå :P