søndag 16. september 2007

Fridag..

Søndag... Deilig.. Sov lenge i dag.. Det var godt, jeg trengte det..
Ellers har jeg vaska badet og rydda på rommet, noe jeg ikke har gjort på et par uker.. Litt lat, ok, men det går seg vel til.. Nå er det iallefall ryddig her og rent på badet.. Men må si at den jifsåpa jeg bruker der lukter helt forferdelig.. Litt gammelt urin i grunn, og vet ikke helt om jeg liker at en såpe lukter gammel urin, men, vel..
Har ikke så mye mer å rapportere, bortsett fra at til alle dere som har tenkt dere på Muse under UKA 07, så er det utsolgt.. :( Jeg leter og leter etter billetter.. Vil så gjerne dra..
Bisous...

2 kommentarer:

J.B. sa...

Stakar lille, jeg fikk med meg MUSE på Roskilde, og de var virkelig fantastiske - utrolig kjipt at det er utsolgt da :(

Og - du er student! Jesus, det skal være litt rotete rundt deg :)

Klemmetvold sa...

Hos meg er det faktisk ryddig.. nesten alltid..