torsdag 13. september 2007

Man vet aldri...

Man kan aldri vite hva slags vær det kommer til å bli i Trondheim..
I går så det ut til å bli opphold og helt ok vær, så dum som jeg er, tok jeg på meg en vanlig jakke og tusla avgårde til skolen.. Etter skolen skulle jeg utover til Tiller for å bytte PC'en min.. Jeg hadde ingen anelse om hvor Expert Bonus Tiller lå, så jeg dro med meg Chris på den letinga.. Selvfølgelig gikk vi feil, og selvfølgelig begynte det å sprute ned.. Men som de vikingene vi er, holdt vi ut i høstregnet og fant tilslutt, dog veldig kalde og blaute Expert.. Vi stabla oss inn og fikk bytta PC'en..
I dag derimot hadde jeg med meg regnjakke og var klar til nok en regntung og kald dag her oppe i "nord", men, tror du det ikke.. I dag skinner sola...
Det jeg prøver å forklare alle dere tørreskodde østlendinger, er at, i motsetning til Hamar, eller Oslo og tilhørende områder rundt, så kan man aldri vite i Trondheim.. Det er rett og slett ikke vettu å gå ut av døra uten iallefall en paraply på lur...
Så husk det neste gang dere kommer på besøk til meg, TA MED PARAPLY!!!
Nuss!!

1 kommentar:

J.B. sa...

Det er fordi Trondheim ligger litt ved kysten kjære, men siden det er litt innland også kan du glede deg til -20 grader om vinteren - noe jeg slapp i kystbyen Bergen som hadde laveste temperatur på... -5? :)