tirsdag 1. januar 2008

1.Januar 2008!!



Ja, så er det nye året kommet..

Nytt år og nye muligheter, ikke sant? Sånn tenker iallefall jeg om det.

Jeg ser på det nye året som har kommet som en ny start, en ny start på veldig mye!

Selv om mange ting ikke er slik jeg skulle ønske de hadde vært, og selv om det gamle året ikke sluttet slik jeg ønsket og det nye året ikke kommer til å starte bra, så tenker jeg at ting bare kan bli bedre gjennom året. Det er jo tross alt et nytt år, jeg begynner med blanke ark på mange områder og jeg har ting jeg er nødt til å lære meg å takle i de første månedene av dette året.

Nyttårsaften ble feiret på gård i Ottestad, og jeg er glad jeg tross alt dro. Kunne ikke fått en bedre nyttårsaften tross alle ting som har skjedd i det siste, og mens vi telte ned til det nye året tenkte jeg på alt som har skjedd i året som gikk og hvordan jeg nå med det nye året har lagt mye av det bak meg. Jeg skal ta vare på de gode minnene og fortrenge de mindre gode, og håpe på et godt nytt år, med nye muligheter..

Så, med et godt nytt år til alle...

Bisous!!

Ingen kommentarer: