torsdag 24. januar 2008

Tillat deg å være på feil side av dine hemninger!

Brukte lang tid på å faktisk finne ut av hva Lindell mener med akkurat det.. Men har kommet frem til konklusjonen at hu mener at man skal gjøre akkurat det man vil, og ikke tenke over at man ikke tør. Man skal ikke tenke at det jeg gjør i dag kan få konsekvenser i fremtiden, med mindre det er noe alvorlig eller straffbart, GJØR det.. Kan ikke sies enklere enn det. Tillat deg selv å gjøre akkurat som du vil, og ikke bry deg om hemningene dine! Ikke drikk for å bli tøff, vær tøff hele tida.. Klok dame.. Correct me if i'm wrong, men det er slik jeg velger å tolke det!

Våknet i dag tidlig klokken 07.30 og tenkte med meg selv at nå måtte jeg jammen skynte meg for hvis ikke begynte forelesningen. Men så kom jeg til å tenke på hvor kjedelig denne fyren egentlig er. Altså, hvis jeg sliter med å holde meg våken på mandagsforelesningen klokken 12, hvordan skal jeg da klare å holde meg våken på torsdagsforelesningen klokken 8?
Så trakk den beslutningen at jeg fikk mer ut av å sette meg til å lese 'Staten' i stedet, så gjorde det. Har ikke dårlig samvittighet engang, for er det ikke bedre å lese litt enn å sove seg gjennom en forelesning?

Ellers er det, once again en regntung dag i Trondheim.. Har vel snødd deler av dagen, men resultatet er det samme, bløtt, bløtt og atter bløtt.. Allikevel er humøret på topp...! Inne i meg tror jeg det finnes en STOR sol som skinner hver eneste dag, bare for å gjøre meg glad... I dag har jeg tilogmed vært flinkflink og kjøpt hele pensum, til den nette sum av 2443 kroner, egentlig ikke så gæli, men om du ser alle bøkene jeg allerede har fra sist semester, så blir det endel bøker og penger i løpet av et år.. Takk takk for lånekassa..

Vel that's all folks..
Bisous!

Ingen kommentarer: