mandag 28. januar 2008

Ta sjansen! Den kommer kanskje aldri igjen...

Jeg gjør ting om dagen, som jeg før aldri ville turt.. Jeg tillater meg selv å ta sjanser som jeg aldri har tatt før og i bunn og grunn fører det til at jeg for tiden har et innholdsrikt liv! Kort oppsumert, jeg lever etter de ord som står skrevet på dyna mi..!
Hva angår min nye plan går noe bra, og noe akkurat som forventet, gir det en mnd før jeg evt. skal revurdere noen av punktene. Men treningen er jeg faktisk litt i gang med og tar som mål å klare dette punktet.. I dag skal jeg danse med Mari (boogie woogie), noe jeg aldri i livet har danset før og som jeg ikke aner hvordan kommer til å gå, men som sagt, livet er fullt av gleder man ikke oppdager før man har tatt sjansen og prøvd. Jeg gleder meg over å kunne lære noe annet enn swing og jeg gleder meg over å gjøre noe annet enn å sitte på rommet å lese eller nerde på internett..
I dag har jeg også tatt min altfor store klesvask med ned til det blå huset og puttet den inn i vaskemaskinen.. I grunn ganske fornøyd med at jeg har litt selvdisiplin i dag, rent bortsett fra det å stå opp som jeg frykter er en diagnose som er uhelbredelig (dyna er jo så altfor god!)
I dag har jeg også tenkt til å rydde ferdig rommet og helst også vaske badet, og kanskje lese litt, om ikke annet så på senga og om ikke Platon så iallefall noe for å mette mine intellektuelle behov :P
På gjensyn folkens!
Bisous!!

Ingen kommentarer: