onsdag 2. januar 2008

HJELP!!

Form: Sliten
Aktivitetsnivå: 0
Innestengt: Veldig...

Sitter nå inne, skal legge HM så fort barnetv er over.. Har gjort dette ganske ofte i det siste.. Føler at jeg sitter mye inne.. Mamma og pappa er hos farmor på sykehuset hele tiden og jeg får ikke bruke andre bilen, er forresten ikke noe vits, passer HM hele tiden anyways.. Det verste: mamma og pappa ser ikke at jeg også blir sliten og er lei meg og liker ikke situasjonen.. Jeg tror de tror at jeg ikke føler ting like sterkt, jeg vet ikke, men inne er jeg iallefall.. Huff, føler meg litt sytete, bare kjeder meg veldig...

Ellers har jeg det helt ok, situasjonen preger hverdagen, men det går bra. Planen er å dra oppover til Trondheim igjen søndag 6. Januar, men jeg vet ikke helt om det blir sånn lenger. Skolen begynner 7, og burde egentlig være der til da.. Mammas råd er å ta en dag om gangen.. Jeg er rastløs, ekke no' flink til å ta en dag av gangen og sitter å tripper etter å faktiske bestemme noe.. Faktisk ha noe å gå etter.. I morgen drar flere av dere, og i løpet av de neste dagene de fleste andre.. Jeg blir nok ganske alene her på Hamar hvis jeg ikke drar.. Men men, jula og ferien har liksom ikke vært jul eller ferie.. Blir kanskje litt godt å komme seg oppover igjen, få ting litt på avstand, selv om det kommer til å bli noe av det hardeste jeg gjør i år...
Vel, avslutningsvis, Godt nytt år.. Håper året har startet bedre for alle dere enn det har for meg, og måtte resten av året bringe gode ting med seg for alle...

Bisous!!

Ingen kommentarer: