fredag 4. januar 2008

...

Livet er urettferdig... Hvorfor skal enkelte personer få alt? Skulle ønske jeg kunne ta på meg noe av det farmor har nå.. Når jeg er der, 'puster' jeg liksom litt for henne, for at hu skal kunne puste litt lettere, ha det litt bedre... Dårlig samvittighet for at jeg ikke kan gjøre noe med noe.. Føler meg hjelpesløs og liten i verden... Føler at jeg ikke strekker til.. Har lyst til å gjøre noe, hjelpe litt..

Blir litt deppa innlegg om dagen, sorry, men er sliten og lei.. Synes det er litt mye og føler ikke at ting er slik jeg skulle ønske de var.. Men jeg lover at det skal bli mindre sippeinnlegg utover, må bare få det litt ut nå..

Bisous..!

1 kommentar:

J.B. sa...

Fun Facts from life:
- Livet er sinnsykt og helt uten normer, lover og regler. Det følger ikke noe mønster og er like uberegnelig som et galehus.
- I den store sammenheng vil du alltid være liten
- Det er ikke alltid du kan hjelpe
- Du kan ikke alltid gjøre en forskjell

Men du kan alltid gjøre det beste ut av situasjonen, du kan alltid være der for noen, du kan alltid forsøke og prøve - for det er du som bestemmer hva du vil prøve å gjøre i livet ditt, og det kan ikke livet hindre deg i.
Dessuten så har de fleste mennesker nok med seg selv når de er i den situasjonen du nå sitter i, derfor er det du som må tenke på deg selv, du som må si ifra at du er sliten. Du må rett og slett være egoistisk, for alle andre er det.

'Your world is yours, and those who doubt you can kiss your ass.'
- Kory Clarke